SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI POSLOVANJA

SPLETNO POSLOVANJE

PRODAJALEC (DOBAVITELJ):

METALOPREMA d.o.o.

Polje 9

6310 IZOLA

Davčni zavezanec: DA

Davčna številka: 51789981

Matična številka: 5293120

Registracija: Okrožno sodišče Koper, osnovni kapital 26.644,00 EUR, vložna št. 10070800

** POGOJI POSLOVANJA PO SPLETU na portalu www.m-online.si

Potek naročila:

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti ali ga iz Metalopreme pokličemo, da je naročilo sprejeto. Metalopremin skrbnik naročila je dostopen na tel.št. 05 662 60 40 in lahko vselej izčrpno poda podatek o statusu in vsebini naročila. Metaloprema naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Metaloprema lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Metaloprema nima na zalogi v lastnem skladišču, je Metaloprema izključno vezana na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Metalopreme. Prek elektronske pošte ali telefonu Mateloprema kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Metalopremi, ki bo artikel odstranila iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo stornira. Če dobavitelj za artikle, pri katerih je navedeno, da so na zalogi pri dobavitelju, Metaloprema ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Metaloprema naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel pri dobavitelju ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Metaloprema ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Metaloprema nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje Metaloprema ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti..

Metaloprema v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti in SMS sporočilu obvesti kupca. Metaloprema na portalu m-online.si ali telefonsko pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. Kupca obveščamo, da SMS sporočil, ki so odgovor na m-online SMS sporočilo, ne bomo prejeli. Zato kupce prosimo, da na SMS sporočila ne odgovarjajo, ampak se na nas obrnejo preko navedenih kontaktov (e-mail in telefon).

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 05 662 60 40 ali po e-mailu na naslov m-online@metaloprema.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

Metaloprema bo podatke o naročilu shranila in le ti so vedno dostopni kupcu na zahtevo. Arhivirajo se po 5 letih šteto od leta naročila.

Dobavni rok za blago iz zaloge je 2-5 dni. Dobavni rok za blago, ki ni na zalogi pri prodajalcu, pa je po dogovoru s prodajalcem.

Dobavni rok začne teči z dnem, ko prodajalec odpošlje kupcu pisno potrditev naročila pod pogojem, da je kupec predhodno izpolnil vse svoje obveznosti, zlasti da je predložil prodajalcu svoje dokumente, dovoljenje in druge listine, ki jih mora preskrbeti kupec, ter da je v celoti vplačal avans, če je dogovorjen.

Prodajalec ima pravico podaljšati dobavni rok ob nepredvidenih ovirah ali dogodkih, ki niso odvisni od njegove volje, ter ob višji sili, ne glede na to, ali nastanejo le-ti pri njem, proizvajalcu ali njegovih poddobaviteljih. Dobavni rok se podaljša za trajanje ovire ali dogodkov.

Prodajalec spoštuje dogovorjeni dobavni rok, če je kupec izpolnil vse svoje pogodbene obveznosti.

Odprema in transport blaga, stroški prevoza: Za naročila v vrednosti manj kot 50,00 € brez DDV-ja, prodajalec zaračuna kupcu transportne stroške v višini 4,20 € brez DDV-ja. Za naročila v vrednosti več kot 50,00 € brez DDV-ja prodajalec nudi brezplačno dostavo. Dostava se bo izvršila preko dostavne službe s katero ima Metaloprema pogodbo o sodelovanju (Pošta Slovenije; GLS, Slovenske železnice).

Prevzem pošiljke je možen samo na območju Republike Slovenije.

Garancija:

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Kupec lahko uveljavlja Garancijo v skladu z garancijskimi pogoji navedenimi na Garancijskem listu.Več informacij si oglejte pod odstavkom Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da;

odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali vrne plačani znesek.

Stvarna napaka je kadar;

artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe - za naročila preko spleta:

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca:

m-online@metaloprema.si ali pisno na naslov podjetja.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča podjetja: Metaloprema d.o.o., Polje 9, 6310 Izola ali ga osebno prinese na enega od prodajnih mest prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Obrazec za »odstop od pogodbe dobite na spletnem mestu: www.metaloprema.si/odstop

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

Za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

za blago, ki mu hitro preteče rok uporabe;

za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Izvensodno reševanje potrošniških sporov:

Skladno z zakonskimi normativi Metaloprema d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Metaloprema d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na naslovu:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Objavljeno dne: 18.5.2022

Metaloprema d.o.o.

Andrej Fabiani

Direktor

===========================================================

PRODAJALEC (DOBAVITELJ):

METALOPREMA d.o.o.

Polje 9

6310 IZOLA

Davčni zavezanec: DA

Davčna številka: 51789981

Matična številka: 5293120

Registracija: Okrožno sodišče Koper, osnovni kapital 26.644,00 EUR, vložna št. 10070800

** SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI METALOPREME d.o.o.

1. SPLOŠNO

1.1. Splošni prodajni pogoji družbe Metaloprema d.o.o. urejajo pravna razmerja med družbo Metaloprema d.o.o., Polje 9, 6310 Izola (v nadaljevanju: Prodajalec) in kupcem proizvodov in storitev iz prodajnega programa Prodajalca.

1.2. Splošni prodajni pogoji se nanašajo na vsa razmerja, ki se vzpostavijo med Prodajalcem in kupcem, razen če se glede posameznih pravic in obveznosti Prodajalec in kupec izrecno dogovorita drugače.

1.3. Veljavni so samo pisni dogovori. Za pisna se štejejo tudi sporočila, poslana preko ustreznih telekomunikacijskih sredstev (fax, elektronska pošta, ipd.).

1.4. V primeru dogovorov med Prodajalcem in kupcem, ki posamezne pravice in obveznosti urejajo drugače kot ti Splošni prodajni pogoji, to ne vpliva na veljavnost ostalih določb teh Splošnih prodajnih pogojev.

1.5. Splošni prodajni pogoji Prodajalca prevladujejo nad vsemi ostalimi Splošnimi pogoji kupca, razen v primeru, če se Prodajalec in kupec izrecno dogovorita drugače.

2. PONUDBE IN NAROČILO

2.1. Kupčevo naročilo postane za Prodajalca zavezujoče šele po tem, ko kupec prejme s strani Prodajalca pisno potrditev naročila.

2.2. Prodajalec zagotavlja pogoje iz ponudbe ali predračuna samo v okviru veljavnosti ponudbe ali predračuna.

2.3. V primeru, da želi kupec po prejemu pisne potrditve naročila, le tega spremeniti ali preklicati, mora Prodajalcu povrniti vse stroške, ki so mu pri tem nastali.

2.4. Ne glede na prejšnji odstavek, kupec ne more preklicati ali spremeniti naročila po prejemu pisne potrditve naročila s strani Prodajalca, če gre za blago, ki je narejeno po navodilih in načrtih kupca, ali izključno za kupca, razen če se Prodajalec s tem izrecno strinja.

3. CENE

3.1. V kolikor med Prodajalcem in kupcem ni posebej drugače dogovorjeno, veljajo cene Prodajalca po vsakokratno veljavnem ceniku. Vse cene so v evrih.

3.2. Prodajalec si pridržuje pravico, da lahko v primeru spremembe cen surovin na svetovnem trgu, stroškov dela in drugih stroškov obratovanja ter menjalnih tečajev izvede uskladitev cen tudi za tiste dobave, ki na dan začetka veljavnosti uskladitve cen še niso bile dobavljene.

4. PLAČILNI POGOJI

4.1. Plačilni rok je rok oziroma dan, ko mora kupec celotni znesek fakture nakazati na TRR Prodajalca. Šteje se, da je plačilo izvršeno, ko je denar (kupnina) na Prodajalčevem računu.

4.2. V kolikor ni drugače dogovorjeno, mora kupec plačati blago po predračunu.

4.3. Če se kupcu znatno poslabša plačilna sposobnost oziroma ne more nuditi zadostnega zavarovanja plačila ali je kupec ob zavarovanju plačila podal Prodajalcu neresnične podatke, zapadejo vse obstoječe terjatve v takojšnje plačilo, razen če kupec, na zahtevo Prodajalca zagotovi ustrezno zavarovanje. Že dobavljeno blago, mora kupec na svoje stroške vrniti Prodajalcu.

4.4. V primeru zamude s plačilom, si Prodajalec pridržuje pravico do zaračunavanja zakonskih zamudnih obresti in vseh stroškov, ki nastanejo v zvezi z opominjanjem in izterjavo.

4.5. V primeru reklamacije kupca glede kvalitete in količine blaga oziroma v primeru zavrnitve fakture, mora kupec plačati nesporni znesek fakture. Sporni znesek fakture je omejen na štirideset (40%) odstotkov vrednosti fakture.

4.6. Kupec lahko zavrne fakturo (sporni znesek fakture iz prejšnjega odstavka) najkasneje v roku osmih (8) dni od prejetja. Zavrnitev fakture mora kupec natančno razložiti in utemeljiti. V primeru zamude ali neutemeljene oziroma nezadostne obrazložitve se šteje, da kupec fakturo sprejema v celoti.

4.7. V primeru kupčeve zamude s plačilom za petnajst (15) dni ali več, lahko Prodajalec spremeni prodajne pogoje, tudi za dobave, ki so že bile izvedene, niso pa še bile plačane, ali odstopi od pogodbe brez odpovednega roka. V tem primeru daje kupec Prodajalcu tudi nepreklicno in brezpogojno dovoljenje, da lahko Prodajalec kadarkoli vstopi v prostore, kjer kupec hrani blago in vzame nazaj blago, ki ni bilo plačano, oziroma blago v protivrednosti terjatve. S tem se ne šteje, da je Prodajalec odstopil od pogodbenega razmerja, razen če to ob prevzemu blaga pisno izjavi.

4.8. Kupec ni upravičen do zadrževanja plačil ali do postavljanja nasprotnih terjatev, če ni drugače pisno dogovorjeno. Kupec se tudi zavezuje, da ne bo, brez predhodnega pisnega soglasja Prodajalca, tretjim osebam odstopil terjatev, ki jih ima do Prodajalca, v nasprotnem primeru je kupec dolžan Prodajalcu izplačati pogodbeno kazen v višini 25 % vrednosti odstopljene terjatve.

5. DOBAVA IN SERVISIRANJE

5.1. Prodajalec določi zavezujoče dobavne roke v pisni potrditvi naročila. Dobava v štirinajstih (14) dneh po roku, določenem v potrditvi naročila, se ne šteje kot zamuda.

5.2. Kupec je dolžan prevzeti blago v roku, določenem v potrditvi naročila. Če kupec v določenem roku ne prevzame blaga, ga lahko Prodajalec uskladišči v svojem skladišču. Če kupec blaga ne prevzame v roku petih (5) dni od datuma obvestila o pripravljenosti za prevzem, lahko Prodajalec zaračuna 0,2 % od prodajne vrednosti blaga, ki se pri Prodajalcu skladišči za kupca, za vsak začeti dan zamude, kot stroške, ki jih ima Prodajalec zaradi skladiščenja blaga, od dneva ko je kupec prišel v zamudo do dejanskega prevzema blaga. Če Prodajalec blaga ne more skladiščiti v svojem skladišču, ga lahko skladišči v drugih zato primernih skladiščih, na stroške kupca.

5.3. V primeru kupčeve zamude pri prevzemu blaga, preide nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja blaga na kupca z dnem, ko je prišel v zamudo.

5.4. Če kupec blaga ne prevzame v roku dvajsetih (20) dni od datuma določenega za prevzem, ga Prodajalec pisno pozove, naj blago prevzame v dodanem roku, ki ni krajši od deset (10) dni. Če kupec blaga ne prevzame niti v dodatnem roku, ga lahko Prodajalec proda. Od prejete kupnine si lahko Prodajalec poplača stroške, ki so mu pri tem nastali.

5.5. Prodajalec si pridržuje pravico do delnih dobav.

5.6. V primeru, da je predmet dobave blago, ki ga je potrebno servisirati (električno orodje Makita) se kupec zavezuje, da bo blago servisiral pri Prodajalcu še najmanj (dve) 2 leti po poteku garancijske dobe, če ni med strankama drugače dogovorjeno.

6. PRIDRŽEK LASTNINSKE PRAVICE

6.1. Blago ostane v lasti Prodajalca tudi po izročitvi v posest kupcu in sicer vse dokler kupec ne plača celotne kupnine in ostalih morebitnih obveznosti do Prodajalca.

6.2. Kupec je upravičen do nadaljnje prodaje izdelkov, za katere velja lastninski pridržek Prodajalca, ali pa jih lahko uporabi v proizvodne namene, pod pogojem, da je to kupčev običajen poslovni proces, in da kupec ne zamuja s svojimi plačilnimi obveznostmi do Prodajalca. Kupec mora, v primeru da blago prodaja naprej svojim kupcem, vse zahtevke, ki jih ima do svojih kupcev iz naslova prodaje tega blaga odstopiti Prodajalcu v zavarovanje.

6.3. Kupec je dolžan Prodajalcu sporočiti odstopljene terjatve in dolžnika. V sporočilu mora kupec Prodajalcu navesti vse podatke, ki bi jih Prodajalec lahko potreboval za morebitno izterjavo teh terjatev. Kupec mora o lastninskem pridržku in o cesiji terjatev obvestiti tudi svojega dolžnika.

6.4. V primeru, če kupec zamuja s plačilom svojih obveznosti do Prodajalca, mu pravica do nadaljnje prodajaje ali uporabe blaga svojim kupcem preneha.

6.5. Če se blago, nad katerim ima Prodajalec lastninski pridržek pomeša ali predela z drugimi izdelki, pridobi Prodajalec lastništvo na teh novih izdelkih oziroma drugih izdelkih do vrednosti blaga, nad katerim je imel Prodajalec lastninski pridržek.

6.6. Do popolne pridobitve lastninske pravice na blagu, mora kupec z blagom, nad katerim ima Prodajalec lastninski pridržek ravnati kot dober gospodar, in ga zavarovati pred morebitnimi poškodbami ali uničenjem.

7. VIŠJA SILA

7.1. Prodajalec ne odgovarja za delno izpolnitev ali neizpolnitev svojih obveznosti, če je le-ta posledica dogodkov, katerim se Prodajalec ni mogel izogniti, jih preprečiti ali jih odpraviti (višja sila). Kot višja sile se razumejo dogodki, kot na primer: požar, poplave, potresi, upori, vojne ali oboroženi spopadi, teroristični napadi, epidemije, izpadi elektrike, nedelovanje svetovnega spleta, stavke ali druge prekinitve dela, zaradi upravnih ali drugih administrativnih omejitev oziroma prepovedi kot npr. embargo, zaplemba, omejitve pri finančnem poslovanju, omejitve pri transportu, pomankanje materiala na svetovnem trgu, redukcije dobave energije in ostale ovire, ki so neodvisne od volje Prodajalca. Kot višja sila se razume tudi pomankanje materiala ali storitev pri Prodajalčevih dobaviteljih ali podjetjih, ki jih Prodajalec vključuje v izpolnjevanje svojih pogodbenih obveznosti, kot tudi njihove zamude pri dobavi blaga ali storitev Prodajalcu.

7.2. V primeru ko je izpolnitev Prodajalca onemogočena zaradi razlogov iz prejšnjega odstavka, mora Prodajalec o tem takoj obvestiti kupca. V tem primeru se rok izpolnitve podaljša za čas trajanja razlogov višje sile in njenih posledic. Če višja sila traja več kot tri (3) mesece, lahko kupec ali Prodajalec nemudoma odstopita od pogodbe brez odškodnine ali podobnih nadomestil.

8. GARANCIJA IN STVARNE NAPAKE

8.1. Prodajalec zagotavlja, da je vse blago narejeno v skladu s specifikacijami in v skladu s svetovnimi standardi za tovrstne izdelke. Če ni izrecno drugače dogovorjeno, prodajalec jamči za brezhibno delovanje blaga z dvanajst (12) mesečnim garancijskim rokom, od dneva, ko je bilo blago dobavljeno kupcu oziroma v skladu z garancijskimi pogoji proizvajalca. V primeru da je potrebno izvesti kontrolni zagon naprave, teče dvanajst (12) mesečni garancijski rok od izvedenega zagona.

8.2. Garancija ne vključuje:

  • potrošnih delov blaga;
  • stroškov delovne sile, potnih stroškov, nastanitve serviserjev;
  • stroškov v zvezi z razstavljanjem in sestavljanjem blaga;
  • škode zaradi višje sile;
  • delov, ki so bili dodani ali predelani s strani nepooblaščene osebe;
  • škode zaradi nepravilne uporabe blaga;
  • škode nastale pri prevozu ali raztovarjanju blaga.

8.3. Garancija ne velja v naslednjih primerih:

  • v primeru posega v blago s strani nepooblaščene osebe;
  • če blago ni uporabljeno za namene, za katere je narejeno, oziroma če se uporabi za namene, ki presegajo običajno rabo;
  • če se ne upošteva Prodajalčevih ali proizvajalčevih navodil za uporabo;
  • v primeru, da je potrebna montaža in kontrolni zagon, če le-to opravi tretja oseba, brez predhodnega pisnega soglasja Prodajalca, oziroma če kontrolni zagon ni izveden.

8.4. Kupec je dolžan blago pregledati nemudoma, oziroma takoj ko je to mogoče. Kupec mora morebitne stvarne napake reklamirati takoj, vendar najkasneje v roku osmih (8) dni od dneva dobave. V primeru skritih napak, mora kupec le te reklamirati takoj, vendar najkasneje v roku osmih (8) dni od kadar je napako odkril. Prodajalec ne odgovarja za skrite napake, ki se pokažejo po poteku šestih (6) mesecev od dneva dobave.

8.5. V primeru uveljavljanja stvarnih napak oziroma garancije, mora kupec omogočiti Prodajalcu, da blago pregleda. V ta namen, mora kupec Prodajalcu posredovati vse potrebne informacije in slike blaga z napako. V primeru da napake ni mogoče ugotoviti iz pridobljenih informacij in slik, mora kupec Prodajalcu poslati tudi blago z napako.

8.6. V primeru tehničnega prevzema, mora kupec očitne napake reklamirati takoj, ob samem tehničnem prevzemu.

9. OMEJITEV ODGOVORNOSTI

9.1. Prodajalec ne odgovarja za nikakršno škodo, ki bi nastala kupcu kot posledica Prodajalčevih zamud pri izpolnjevanju svojih pogodbenih obveznosti, še posebej zaradi nepravilnih ali nenatančnih podatkov, specifikacij, projektov ali katerihkoli drugih informacij, zagotovljenih s strani kupca.

9.2. Za škode, ki niso nastale neposredno na blagu, prodajalec ne odgovarja, zlasti ne za izgubljen dobiček, poškodovanje drugih kupčevih stvari, škode zaradi nedelovanja opreme, zastoja proizvodnje, in/ali druge premoženjske in nepremoženjske škode kupca.

9.3. V vsakem primeru, je skupna in maksimalna odgovornost Prodajalca in z njim povezanih oseb, zaposlenih, poslovodij in podizvajalcev omejena na vrednost blaga, ki je povzročila škodni dogodek.

9.4 Metaloprema d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Metaloprema d.o.o. ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Metaloprema d.o.o. kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Metaloprema d.o.o. ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Metaloprema d.o.o. mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Metaloprema d.o.o. ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Metaloprema d.o.o. ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Metaloprema d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

10. VAROVANJE POSLOVNE SKRIVNOSTI

10.1 Prodajalec in kupec se strinjata, da bosta vse podatke, ki izhajajo iz pogodbene dokumentacije in druge podatke, ki izhajajo iz pogodbenega razmerja ohranjali kot poslovno skrivnost še najmanj pet (5) let po poteku ali prekinitvi pogodbenega razmerja.

10.2. Nobena stranka ne sme podatkov iz prejšnjega odstavka razkriti ali jih uporabljati za kakršenkoli namen, ki ni neposredno povezan z izvajanjem pravic in obveznosti iz pogodbe, brez predhodnega pisnega soglasja druge stranke.

10.3. Kot poslovna skrivnost se štejejo skice, sheme, izračuni, navodila, spiski, dopisi, zapiski, pogodbene listine in drugi podatki v materializirani ali nematerializirani obliki.

11. REŠEVANJE SPOROV

11.1. Vsa morebitna nesoglasja in spore bosta Prodajalec in kupec reševali sporazumno, po mirni poti. V kolikor spora ne bosta mogli rešiti sporazumno v roku trideset (30) dni od obvestila o spornem dogodku, bosta spore prepustili v reševanje stvarno pristojnemu sodišču v Kopru. Uporablja se izključno zakone Republike Slovenije.

12. VELJAVNOST SPLOŠNIH PRODAJNIH POGOJEV

12.1. Ti splošni prodajni pogoji veljajo v vseh razmerjih, razen če se Prodajalec in kupec predhodno izrecno drugače dogovorita.

12.2. Če se katerakoli določba teh splošnih pogojev izkaže za nično ali neveljavno, to ne vpliva na ostale določbe teh splošnih pogojev. V tem primeru bosta Prodajalec in kupec nično ali neveljavno določbo v posebnem dogovoru nadomestili z novo, veljavno določbo, da bosta dosegli prvotno želeni namen.

12.3. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe določil teh Splošnih pogojev.

12.4. Ti Splošni pogoji veljajo od 01.01.2017 dalje.

Metaloprema d.o.o.

Andrej Fabiani
Direktor